Среда, 23.08.2017, 07:09 | Приветствую Вас Гость

Сайт о футболе и футбольных фанатах

Главная » 2016 » Январь » 9 » Горизонтальна дорожня розмітка: особливості нанесення
13:36
Горизонтальна дорожня розмітка: особливості нанесення

Постійне зростання парку легкових автомобілів, а також пасажирських та вантажних перевезень зумовлює підвищення інтенсивності дорожнього руху на автошляхах загального призначення.

Це призводить до швидкого зносу горизонтальної дорожньої розмітки (ГДР) автошляхів і до необхідності частого її поновлення, яке здійснюється за допомогою дорожніх розмічувальних машин (ДРМ). 

На даному етапі в процесі нанесення ГДР бере участь до  15 чоловік обслуговуючого персоналу та й сама машина керується водієм-оператором. Швидкість керованого руху ДРМ обмежується його психофізичними можливостями. Значного підвищення робочих швидкостей можна досягти шляхом вирішення задачі автоматизації управління ДРМ. При цьому за водієм-оператором має залишатися пріоритетне право прийняття рішень у складних й екстремальних ситуаціях.

Оскільки однією з найголовніших функцій ГДР є задавання орієнтації водіїв та транспортних потоків, від якого напряму залежить кількість дорожньо-транспортних пригод (ДТП), то до точності її нанесення пред’являються підвищені вимоги.   

Автомобільні дороги є національним надбанням українського народу і важливою складовою транспортної системи держави. Стан їх розвитку значною мірою впливає на соціально-економічний розвиток держави. Вони потребують постійного нагляду та ремонту з метою підтримання їх у належному стані, забезпечення безпечних і комфортних умов руху. Загальна протяжність автомобільних шляхів загального користування в Україні становить 189,2 тис. км. Тому забезпечити вчасне і якісне поновлення ГДР, з врахуванням того, що середні робочі швидкості руху розмічувальних машин (РМ) не перевищують 3-4 км/год, дуже складно.

Огляд літературних джерел показує, що на даний момент більшість досліджень в цій галузі присвячені автоматизації процесу контролю витрати фарби та ширини ліній, що наносяться, розробці нових матеріалів для нанесення ГДР, розробка систем знепилювання дорожнього покриття і прогріву розмічувального матеріалу. Ці дослідження дозволяють підвищити якість нанесеної розмітки, але продуктивність роботи РМ залишається на все тому ж рівні.

Виходом із ситуації є автоматизація процесу управління траєкторією руху ДРМ, що підвищить робочі швидкості руху без зниження точності нанесення. Сучасні тенденції розвитку методів управління рухомими об’єктами все більше тяжіють до інтелектуальних, серед яких варто виділити управління на основі нечіткої логіки, нейронних мереж та генетичних алгоритмів.

razmetka.com.ua

Категория: Тематические статьи | Просмотров: 185 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Категории раздела
Футбольные новости [54]
Тематические статьи [73]
Околофутбольные новости [39]
Интервью [13]
Отчеты с выездов [6]
Статистика
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Январь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей