Вторник, 26.09.2017, 04:34 | Приветствую Вас Гость

Сайт о футболе и футбольных фанатах

Главная » 2013 » Март » 19 » Burberry
23:13
Burberry
Клітка Burberry символізує Англію поряд з вівсянкою, п'ятигодинним чаєм, Біг Беном і королівською сім'єю, серед яких, між іншим, чимало шанувальників бренду.
Існують марки, які відображають естетичні пристрасті і смаки декількох поколінь. Дві головні характеристики таких фірм - бездоганна репутація і здатність створювати шедеври, непідвладні часу. До числа подібних компаній можна, без сумніву, зарахувати і Будинок Burberry. У традиціях цього будинку - благородна чистота британського стилю, стримана елегантність, що надає особливий шарм повсякденності. Burberry - це витончено, практично, якісно.
Історія Burberry в датах.

1856

Історія фірми Burberry почалася в 1856 році, коли 21-річний Томас Берберрі (Thomas Burberry), колишній учень торговця мануфактурними товарами, відкрив магазин одягу в містечку Бейзінгстоук в англійському графстві Хемпшир.

1870

Справи йшли чудово, і до 1870 року магазин Burberry перетворився у великий торговий центр. Він спеціалізувався, перш за все, на верхньому одязі для місцевих жителів і приїжджих спортсменів, які стали тут постійними покупцями.

1880

Томас Барберрі винайшов габардин (gabardine) - тканина особливого плетіння, що володіє повітропроникними і водовідштовхувальними властивостями. Ця ідея народилася у Томаса коли він звернув увагу на те, що місцеві фермери носили одяг з лляної тканини і взимку, і влітку. Крім двох чудових властивостей габардин Барберрі був так само дуже довговічний. Патент на винахід був отриманий в 1888, а перший плащ з габардину з'явився в 1901.

1891

Томас Барберрі відкрив свій перший магазин на Haymarket (Лондон). В даний час це головний офіс Burberry.

1895

Офіцерський плащ Tielocken Coat, випущений Burberry в 1890-х роках, став попередником сучасного плаща-тренч.

1901

Емблема Burberry - Equestrian Knight - кінний вершник лицар в обладунках і списом у руці. У 1901 році була зареєстрована як торговий знак бренду. Костюм лицаря був копією з оригіналу. Латинське слово "Prorsum" використовуване в геральдиці як девіз, означає "Вперед" і відображає прагнення компанії до прогресивних нововведень, а спис - символ захисту традицій.

1911

Коли капітан Руаль Амундсен 14 грудня 1911 став першою людиною, що досягли Південного полюса, на ньому була екіпірування фірми Burberry. Намет, з якої він вийшов, щоб повідомити капітану Скотту про свій успіх, була зроблена з водонепроникного габардину Burberry.

1914

У 1914 році військове міністерство доручило фірмі Burberry адаптувати розроблену нею раніше форму британських офіцерів до військових умовам.
У 1914-му фірма Burberry екіпірованих Ернеста Шеклтона для експедиції в Антарктику.

1920

Що з'явилася в 1920-х роках на підкладці плащів клітка Burberry стала фірмовим знаком. Незабаром червоний, бежевий, чорний і білий кольори клітини починають стійко асоціюватися з Burberry.

1937

Фірма Burberry відігравала важливу роль у розвитку авіації, випускаючи спеціально сконструйовані костюми льотчиків. У 1937 році А.Е. Клаустон і місіс Бетсі Кірбі показали кращий час під час перельоту Лондон Кейптаун. Переліт був здійснений на літаку De Havilland DH88 Comet, наданому фірмою Burberry.

1955

У 1955 році Burberry отримала звання офіційного постачальника Її Величності Королеви.

1989

Burberry отримала звання офіційного постачальника Його Високості Принца Уельського.

1990

Публіку нестримно тягне до нового. Це зрозуміли в Burberry і в середині 1990-х взялися за докорінну переробку іміджу. Залучили до роботи нового дизайнера - 34-річного італійця Роберто Манічетті, переманивши його з іншої великої компанії. Італієць практично вдихнув у клітку Burberry нове життя. Він увів ряд нових моделей, і це зацікавило молодих покупців. Поєднання сміливих нововведень з традиціями марки призвело до небувалого успіху. У 2000 і 2001 роках Burberry удостоїлася нагород одночасно і за кращий класичний, і за кращий сучасний дизайн. Однак у березні 2001 контракт з Манічетті минув, і на його місце був запрошений 30-річний Крістофер Бейлі (Christopher Bailey), що працював колись в Gucci. Особливу увагу дизайнер приділяє найбільш креативної лінії - Burberry Prosum. Саме з цією лінією пов'язане все нове і оригінальне.

2002

Burberry початку унікальну програму Art of the Trench - індивідуальне пошиття плащів-тренча.

2006

Фірма Burberry відзначає свій 150-річний ювілей.
Категория: Тематические статьи | Просмотров: 387 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Категории раздела
Футбольные новости [54]
Тематические статьи [73]
Околофутбольные новости [39]
Интервью [13]
Отчеты с выездов [6]
Статистика
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Март 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей